Bestellen

Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen omtrent het bestellen. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl

Hoe plaats ik een bestelling?

Op de startpagina kies je één van de vijf stijlen. Je krijgt nu de beschikbare soorten te zien en je kiest een soort. Je gaat nu door naar de productpagina. Hier kies je het aantal takken dat je graag wilt en het aantal planten en voegt deze toe aan je winkelwagentje. Wanneer je naar jouw winkelwagentje gaat zie je de producten staan die je hebt uitgekozen en hier kun je eventueel nog iets wijzigen. Je gaat door naar Afrekenen en hier vul je jouw verzend- en factuurgegevens in. Vervolgens kan je er ook voor kiezen een account aan te maken. Hiermee kan je de status van jouw bestelling volgen en ontvang je leuke acties speciaal voor members. Kies vervolgens een betaalmethode en plaats de bestelling. Na betaling ontvang je een bevestigingsmail en wordt de bestelling de volgende dag bij jou geleverd.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Een paar minuten na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je niets ontvangen, kijk dan eerst in de ongewenste mailbox of in jouw account. Kun je nog steeds niets vinden en twijfel je of je bestelling bij ons is doorgekomen? Neem dan even contact met ons op via customerservice@papicco.nl en dan gaan we dit voor jou nakijken.

Ik wil de bestelling cadeau doen aan iemand anders, kan ik het naar hem/ haar laten versturen?

Dat kan zeker! Een leuker cadeau voor jouw liefje, vriend(in), familielid of collega bestaat niet! Vul tijdens het bestellen bij de verzendgegevens de gegevens in van de gelukkige ontvanger en let er op dat je bij de factuurgegevens jouw eigen gegevens invult. Wij zorgen er vervolgens voor dat het cadeau de volgende dag geleverd wordt en jij weer iemand blij hebt gemaakt!