Retourneren
Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen omtrent retourneren. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl
Kan ik mijn phalaenopsis retourneren of ruilen?
Je kunt de phalaenopsis in principe niet retourneren of ruilen. Door de beperkte houdbaarheid is het herroepingsrecht niet van toepassing.
Wanneer een pakket niet opgehaald wordt bij het postkantoor bent u hier zelf verantwoordelijk voor.
Mocht je toch echt niet tevreden zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl en dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Niet levende producten
Niet-levende artikelen zoals onze sierpotten, kun je uiteraard wel retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?
Wanneer jouw bestelling incompleet of verkeerd geleverd wordt, gaan wij ons achter de oren krabben. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem contact met ons op via customerservice@papicco.nl en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.