Verzending

Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen omtrent de bezorging. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl

De phalaenopsis is kwetsbaar, hoe zorgen jullie ervoor dat ik toch een mooie en onbeschadigde plant bezorgd krijg?

Dit doen wij door de plant in een speciale verzenddoos te vesturen. Hierdoor wordt jouw phalaenopsis in goede staat bezorgd.

Wat is de levertijd?

Jouw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen* geleverd. Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, dan laten wij je dit op tijd weten!

*Dit geldt voor een bestelling met een verzendadres in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Wij kiezen op basis van adres, tijdstip, weeromstandigheden, grootte van de bestelling of dergelijke welke bezorgoptie het beste bij jouw zending past. De bezorging kan via een externe koerier (voornamelijk DHL) lopen, maar de zending kan ook bezorgd worden door onze eigen koerier. Bezorging is in beide gevallen in principe kosteloos voor bestellingen boven de €20 in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Momenteel kunnen wij onze producten laten bezorgen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland.

Ook in Frankrijk, Italië, Denemarken, Italië, Zweden, Oostenrijk en Zwitserland.
Hier zijn extra bezorgkosten aan verbonden.