Garantie en Klachten

Hier geven we antwoord op de meest gestelde vragen omtrent garantie. Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl.

Hoelang blijft mijn plant mooi?

Wanneer jij jouw phalaenopsis goed verzorgd heb je minimaal 60 dagen optimaal plezier van jouw plant. Mocht je plant bij goede verzorging toch eerder gebreken tonen, neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl.

Bij slechte verzorging of omstandigheden is er uiteraard geen minimale bloeitermijn. Probeer dit daarom te voorkomen en kijk voor tips eens op onze pagina met Verzoringstips.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Wanneer jouw bestelling bij levering beschadigd is mag je contact met ons opnemen via customerservice@papicco.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Ik heb een klacht.

Dat is erg vervelend en we doen er alles aan dit te voorkomen en een passende oplossing te bieden als het toch voorkomt. We ontvangen je klacht graag via customerservice@papicco.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar customerservice@papicco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."