NIET TEVREDEN? GELD TERUG!

Vragen en contact

We staan altijd klaar om al je vragen te beantwoorden.

 Heb je hieronder al een kijkje genomen? Het is goed mogelijk dat je vraag daar al beantwoord wordt. Als dat niet het geval is, aarzel dan niet om persoonlijk contact met ons op te nemen via customerservice@papicco.nl of telefonisch via +31 (0)418 745 103. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen!

Verzorging

Hoe verzorg ik mijn orchidee het beste?

Orchideeën hebben weinig water nodig en houden van een lichte plek zonder direct zonlicht. Geef ze eens per week een scheutje water en gebruik speciale orchideeënvoeding voor een langdurige bloei. Zorg ervoor dat overtollig water weg kan lopen om wortelrot te voorkomen.

Hoe vaak moet ik mijn orchidee water geven?

De meeste orchideeën hebben 1 keer per week water nodig. In de winter mag dit minder vaak, ongeveer eens per 10 dagen. Een goede manier om te controleren of je orchidee water nodig heeft, is door te voelen aan de wortels. Zijn ze grijs en droog? Dan heeft je plant dorst!

Hoelang gaat mijn orchidee mee?

Bij Papicco staan we voor kwaliteit! Daarom bieden wij een 90 dagen vers garantie op onze orchideeën. Dit betekent dat je orchidee minimaal 90 dagen in topconditie blijft bij juist onderhoud. Mocht je toch binnen deze periode problemen ervaren, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies hoeveel orchideeën je wilt ontvangen. Je kiest ook de kleur(en) die jij mooi vindt helemaal naar jouw smaak! Voeg je selectie toe aan je winkelwagentje, rond je bestelling af en ontvang jouw unieke Papicco box.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Een paar minuten na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je niets ontvangen, kijk dan eerst in de ongewenste mailbox of in jouw account. Kun je nog steeds niets vinden en twijfel je of je bestelling bij ons is doorgekomen? Neem dan even contact met ons op via customerservice@papicco.nl en dan gaan we dit voor jou nakijken.

Ik wil de bestelling cadeau doen aan iemand anders, kan ik het naar hem/ haar laten versturen?

Dat kan zeker! Een leuker cadeau voor jouw liefje, vriend(in), familielid of collega bestaat niet! Vul tijdens het bestellen bij de verzendgegevens de gegevens in van de gelukkige ontvanger en let er op dat je bij de factuurgegevens jouw eigen gegevens invult. Wij zorgen er vervolgens voor dat het cadeau de volgende dag geleverd wordt en jij weer iemand blij hebt gemaakt!

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Wanneer jouw bestelling bij levering beschadigd is mag je contact met ons opnemen via customerservice@papicco.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Welke betaalmethoden accepteert Papicco?

Bij Papicco kun je betalen via iDeal, Bancontact, creditcard, PayPal of via Klarna.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief 9% BTW voor de planten en 21% voor de niet-levende producten als de sierpotten en cadeaupakketjes.

Retournering

Kan ik mijn planten retourneren of ruilen?

Je kunt in principe niet retourneren of ruilen. Door de beperkte houdbaarheid is het herroepingsrecht niet van toepassing.

Wanneer een pakket niet opgehaald wordt bij het postkantoor bent u hier zelf verantwoordelijk voor. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Mocht je toch echt niet tevreden zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op via customerservice@papicco.nl en dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Niet levende producten

Niet-levende artikelen zoals onze sierpotten, kun je uiteraard wel retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd product ontvangen heb?

Wanneer jouw bestelling incompleet of verkeerd geleverd wordt, gaan wij ons achter de oren krabben. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem contact met ons op via customerservice@papicco.nl en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.

De retourtermijnen: (Dit geldt alleen voor de accessoires)

  • De consument heeft na levering 14 dagen om de bestelling te annuleren en het product retour aan te melden.
  • Na het retour aanmelden heeft de consument 14 dagen om het product terug te sturen.
  • Na aanmelden van het retour heeft de webwinkel 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten.